7 Ocak 2013 Pazartesi

Yanlışlıkla Oldu...


Arkadaşlar., buralarda daha yeni olduğumu biliyorsunuz.. Hala öğrenemediğim, deneme yanılma yöntemiyle keşfettiğim şeyler var. Ama son denediğim şey kötü oldu benim için.. Ana sayfada görünen kayıtlar alt alta çoook uzuyor gibi geldi gözüme, bunun ayarı yok mu Allah aşkına diye düşünürken iyice araştırmak yerine, kendi bulduğum -pek zekice- bir yöntemle halledeyim dedim. Her birine ayrı sayfa oluşturayım, hem yan tarafta listelemesi güzel görünür, hem de bir kopyala-yapıştır kadar kolay nasılsa dedim ama... Bunu yaparken, yorumlar kısmının ne olacağı hiç aklıma gelmedi.. O yayınlara yapılmış yorumların hiç biri diğer tarafa taşınmadı ve yayınla beraber de silinmiş oldu maalesef.. Ben kumanda panelinde görüyorum ama, tekrar eklemenin de bir olu yok sanırım. O yüzden, dur bu güzel yorumlara cevap yazmadan önce şu sayfaları bir düzenleyeyim dediğime, diyeceğime pişman oldum.. Zaten yan tarafa geçirdiğim sayfalardan bazıları da açılmadı nedense. O yüzden salonumdaki değişiklikle ilgili postu tekrar yayınladım.

Yorumlarını silmiş gibi göründüğüm;

"gibi"si fazla istemeden sildiğim :((

sıla yılmaz
bitter
ada ve deniz
Huzur Moda
D'P
hümeyra Mutlu
Gözlük
Canım Arkadaşım pixis
hanife
Meryemce
butikrabia
BİLGENİN GEMİSİ
sweetcherry
cicileydi
Sümeyra Ak
Sevim Uzun
seyma karabak
güllercegüzellikler
nevban
Duygunun Tasarımları
ayseM
Neslihan Metin
CEP AYNASI
Mehtap AĞCA
Aslı
dilekçe işler

Hepinizin affına sığınıyorum.. Yorumlarınız, her birinizin yazdığı güzel şeyler benim için çook değerli.. Hepsi için çok çok çok teşekkür ediyorum. Maalesef cevap yazamadan kendi ellerimle kaldırmış oldum onları.. Ama gerçekten bilmeden oldu, acemilik işte.. :)

Artık siz yenilerini yazarsınız ben de seve seve cevaplarım olmaz mı... :):)

Not: Duygunun Tasarımları; mutfak sandalyelerine yaptığım puflarla ilgili birşey sormuş. Buradan cevaplayayım, okur inşallah.. Sevgili arkadaşım; puflar için diktiğin küçük kareleri önce birleştiriyor, istediğin şekli alacak tarzda (benimki yuvarlak olmalıydı biliyorsun. kare de olabilir.) birleştirdikten sonra her birinin arka tarafından küçük kesikler açıp, oradan içlerini doldurup, teyelle tekrar kapatıyorsun.. Sonra da o kısmı düz bir kumaş parçasıyla kaplayacaksın nasılsa..
Açıklayıcı bir şekilde anlatabilmişimdir inşallah.. Sevgiler ...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder