8 Mart 2013 Cuma

BOL TARÇINLI BİR SALEP MOLASI...






Yazıcam, yazıcam...

Bunca zaman yaptıklarımı, yapamadıklarımı... Hepsini yazıcam hanımlar.. Ama bu gece değil..

Çok yoğun bir iki haftanın sonunda, bir boşluk buldum, onu da; aldığım ama okuyamadığım kitapları karşıma dizerek -olur ya hemen okuma şevkim gelir falan-, bir de sıcacık salep içerek geçireyim istedim... Salebi  içtim içmesine de, hazır fırsat bulmuşken, okumaya başladın mı kitapları derseniz; maalesef  HAYIIIIRR ... Bolca tembellik yaptım gece boyu...Ama ihtiyacım varmış, çok iyi geldi...

Aslında neredeyse her gün 5-10 dk. da olsa izliyorum hepinizi.. Takipteyim.. Ama bu post yazma işi çok uzun sürüyor.. Birikenlerin hepsini yazmak çok gözümde büyüdü şimdi. Onun için, bu saatte uğraşamadım hepsiyle ama, bu kadarcık olsun selam vermeden, bir de canınızı çektirmeden de gitmeyeyim dedim... :)

Evde olanlar... Hadi hemen mutfağa... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder