3 Ağustos 2013 Cumartesi

Haydi Bana Misafir Olun....

     

   

       Sevgili Dostlar; aylaardır buralara hiç uğramadım.. Bu sürenin büyük bölümünde paylaşım yapmak şöyle dursun, takip listemdeki bloglara dahi bakamadığımı fark ediyorum... Hem iş, hem de kalan zamanda birbirinden farklı uğraşlar olunca, bu durum kaçınılmaz oldu.. Bunlardan biri, fotoğrafçılık.. Bu süre zarfında iki kursa gittim ve neredeyse iki buçuk kilo ağırlığında bir makine edindim.. :) Bununla ilgili yapıp-ettiklerimi belki ilerde paylaşırım yine sizlerle..
        Ama bugün sizi, diğer uğraşımla tanıştırmak istiyorum.. Bir iki post önce, öylesine yapıverdiğim ve dostlara hediye ettiğim taçlardan bahsetmişim.. İşte onların devamı özel isteklerle öyle bir geldi ki, bir anda kendimi, onlarca farklı insana ve neredeyse Türkiye'nin her köşesine bu sevimli şeyleri gönderirken buldum..
Bu el emeği küçük şeylerle uğraşmak, onlara hobi olarak vakit ayırmak,yeni bişeyler ortaya çıkarmak zaten yeterince iyileştirici ve mutluluk vericiyken; bir de bunları benden çook uzak yerlerde yaşayan insanlara ulaştırmak, onların mutluluğunu süsleyecek birşeyler gönderiyor olmak inanın çok farklı bi hismiş..Şırnak'tan hiç tanımadığım birinden, teşekkür notu geliyor mesela..  Hala, şaşkınlık verici buluyorum..

İşte bütün bunların olup bittiği sayfama sizi de davet etmek istedim bugün... Benim küçük mutluluklarıma göz atmak ister misiniz?  O zaman buyurun... :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder